Ansatte

Henriette Moland Andersen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
Henriette@eplekneika.no

Henriette starter opp hos oss september 2023. Hun har 7 års erfaring fra skole og Aks. Henriette er utdannet barn og ungdomsarbeider i 2023.

Lisa Risto Kippe

Stilling: Vikar

Lisa har vært tilkallingsvikar hos oss siden 2022. Hun er til stor hjelp og blitt godt kjent med barn og kollegaer. Lisa studerer til bachelor ved Høgskolen Kristiania.

Nina Eriksen

Stilling: Vikar

Nina er bedre kjent som mormor for barna i Eplekneika. Nina eller "mormor" jobber fast hver onsdag. Hun vil veksle mellom å være på Eplekart og Epleblomst hver uke dette året. Nina blir nok også å se ved ekstra behov.

Eplekart

Anna Bergkvist

Stilling: Førskolelærer

Charlotte Blix

Stilling: Pedagogisk medarbeider
charlotte@eplekneika.no

Charlotte jobber 40 % som pedagogisk medarbeider i Eplekneika. Hun har mange års erfaring med barn fra barnehage. Hun kjenner barnehagehverdagen godt og er et frisk pust inn i personalgruppen. Charlotte er en trygg og behagelig voksenperson.

Lisa Risto Kippe

Nina Eriksen

Andre ansatte

Rikke Kristiansen Haaland

Stilling: Daglig leder
styrer@eplekneika.no

Rikke har lang erfaring med å arbeide med barn. Hun har tidligere jobbet på aktivitetsskolen. Rikke er utdannet barnevernspedagog og har videreutdanning i småbarn og barnehagepedagogikk som gir godkjent førskolelærere utdanning. Hun har fullført nasjonal styrerutdanning i 2019 ved Bi. Høsten 2020 startet hun en ettåring videreutdanningen i spesialpedagogikk i barnehagen ved OsloMet. Rikke har jobbet i Eplekneika siden 2008, har jobbet i alle stillinger på huset. Jobbet som styrer siden 2011.