En snik titt hos oss

Femdeles nysgjerrig, søk oss opp på Facebook siden vår: Eplekneika barnehage sa

Vi er stolte av uteområdet vårt her i barnehagen som er variert og har mye spennende innhold. Det er også godt utrustet for barns mortoriske utviklingen. Vi bruker uteområdet vårt flittig. Og er ute hver dag i allt slags vær.

Hos oss finner barna, flat bakke, trapper og bakker. Terrenger et nivå delt som gir en naturlig deling av barnegruppen i uteleken. Vi har gode sol og skyggeforhold gjennom dagen.

Vi har egen bålplass, flere sandkasser, flere lekeapparater som inviterer til rollelek. Vi har eget amfi for foreldresammenkomster og underholdning. Vi har busker og blomster, dyrkekasser innsektshus og fuglehus. Vi har helårs akebakke, og egen snøkanon.

Som alle barnehager har vi også husker, dumper, sklie og sykkler.

Vi har variert med beskyttelsesmatter, gummibark (fallunderlag) naturgress og asfalt.

Lekeplassen blir kontollert av autorisert firma for utelekplass årlig.

Innemiljøet vårt på blomst:

Innemiljøet på Kart: